ICT

Betaal de kosten van de reparatie plus

reparatie

U moet echter wel de kosten van de reparatie plus BTW betalen.

Het plaatsen van een order voor reparatie/vervanging bij een Telefoon reparatie bergen op zoom  winkel:

Ga naar https://cancelrightnowcredit.ca/ en meld u aan met uw bankrekening. Hier selecteert u uw apparaat, het merk en model, het myHouse-nummer of factuuradres samen met uw creditcardgegevens of

Voeg een kredietlijn toe en maak gebruik van de voordelige tarieven van het krediet nu opzeggen. Zodra u de eerste zes maanden heeft afgelost kunt u een nieuwe kredietlijn aanvragen. Hiervoor dient u contact met ons op te nemen. Wij nemen alle illegale orderfraude, identiteitsdiefstal, spam en verkoop buiten het land serieus. Wij zullen uw belastingdossier controleren op verwijzingen en dit kan ook een indicatie zijn of u een Canadese ingezetene bent of belasting betaalt buiten Canada. U kunt ook onze algemene voorwaarden controleren waarin duidelijk staat dat u het recht heeft uw bestelling vroegtijdig te annuleren. Alle klanten zijn verplicht de algemene voorwaarden te accepteren voordat zij ons toestemming geven hun tegoed vast te zetten. Als u ons niet toestaat een tegoed vast te zetten, kunt u te maken krijgen met bepaalde netwerkkosten, hangende kredietverwerking en tot 10% variabele bankkosten. Hier is een link naar onze Algemene Voorwaarden Agent Doc’s : Onaanvaardbaar gebruik van diensten: Inpaktrucs

Oplichting: Lage betalingstarieven, ongeoorloofde mobiele telefoonkosten en het afstompen van diensten om klanten voor niets te laten betalen.

Het sarren (vastlopen) van je telefoon of het ondermijnen van diensten kan ook een kostbare rechtszaak worden als je onder zijn of haar zelfverklaarde claimlimiet werkt en wettelijk verplicht bent om schadevergoeding terug te betalen. Als klanten worden wij ook geacht ons te houden aan de regels die gelden voor onze eigen bedrijfsvoering en aan de hoge mate van verslaving aan mobiele telefoons, dagelijkse telefoongesprekken, sms-berichten, internetgebruik en het voortdurend controleren van e-mails. Wij moeten dus zuinig zijn op onze toestellen als wij de beste informatie willen verkrijgen, onnodige risico’s willen vermijden en onze kredietwaardigheid willen behouden. Bovendien moeten wij geen toestel kopen of bij ons hebben dat door ons eigen gebruik aan het risico van beschadiging of verlies kan zijn blootgesteld. Omdat wij er niet naar streven de eersten te zijn die goedkope mobiele telefoons gebruiken, moeten wij dus niet de juiste risico’s nemen met onze telefoonverzekering. Bovenal moeten we nieuwe toestellen alleen kopen als ze volledig gratis zijn. Als we toch een upgrade moeten doen, moeten we het houden bij onze elektronische, USB of computer gevoede optie.

U gebruikt uw telefoon zonder een Google-account of een betaalde account. Wat moet ik doen?

Als u uw telefoon online gebruikt op een website die en login vereist, bent u verplicht een google account te hebben en ervoor te betalen, u kunt uw gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen door naar Instellingen | Google | Wachtwoord & Authenticatie | Aanmelden/Chat | Wachtwoord wijzigen te gaan en indien nodig uw verzendadres te wijzigen. Als u uw telefoon in een ander land gebruikt, raden wij u aan een lokale account aan te maken, aangezien Google uw telefoonnummer niet ontvangt. Onze betalingsplannen zijn voor kleinere elektronische reparaties. Als u gebruik maakt van onze diensten omdat u een gezondheidsprobleem/handicap heeft of een paar duizend dollar aan werk aan uw telefoon wilt laten doen, is dit niet inbegrepen in onze betalingsplannen. U zult de kosten van tevoren moeten betalen, inclusief de prijzen voor OTC xxx Plans: *Kanker *Hartziekte *HIV *Nierziekte *Leg herstel procedures *Geriatrische Opioïde ontwenning *Huwelijks verlies *Hartfalen *Parkinson therapie *Trauma *Microcapillair lek *Digoxine *Pijn management** Belangrijke informatie over service prijzen: *Gratis zonder contract voor vervloekte/gestoorde telefoons *Rentevrije betalingen na 30 dagen leveren geen rente op *1e jaar is $15 vaste prijs *2e jaar is $22 vaste prijs *3e jaar is $27 vaste prijs *Maandelijkse accessoirekosten alleen. Bescherming voor nietige garanties na drie jaar/1k aan schade zonder eigen risico is niet beschikbaar. Dekking voor andere vereiste reparaties/restauratie en schade na drie jaar/1k aan schade is gebaseerd op het model, de garantie, het dektype en de toestand van elke mobiele telefoon. In het onwaarschijnlijke geval dat meer schade nodig is na datum van aankoop kunnen uw verzendkosten worden terugbetaald voor onze inspanningen. Na één jaar zijn claims nog steeds de uitsluitende verantwoordelijkheid van de klant. Na drie jaar moet u opzeggen zonder boete. *Alle diensten zijn inclusief arbeid, onderdelen en materiaal. Geen kortingen op arbeid nodig bij sommige gevallen. Speciale en true blue problemen kunnen de arbeids- en materiaalkosten verlengen. Wanneer we niet in staat zijn om de mobiele telefoon opnieuw te gebruiken vanwege onbetrouwbaarheid of gebreken in de oorspronkelijke reparatie, e-mailen we u een reparatie prijsopgave voor u om ook thuis te hebben. Als wordt besloten om de telefoon terug te sturen voor reparatie, zullen wij de arbeids- en onderdelenrekening verminderen door de binnenlandse of internationale verzendkosten. Om deze service te regelen bezoekt u onze installatie pagina.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *