ICT

Virtual Reality-systemen

virtual ritual

Het ontwerp van de ICT-lesmodule

ICT-benaderingen evolueren snel, maar hebben als kerndoel de integratie van technologie en leren om de leercyclus van een student te verbeteren. er wordt geïnnoveerd op een reeks verschillende grondtransportinstrumenten, Virtuele assistent wireframes, alsmede een virtueel klaslokaal. Deze worden gebruikt in combinatie met onderzoeksrapporten om de doeltreffendheid en uitvoerbaarheid van de nieuwe leervormen te testen.

Inspector Gadget is de primaire robot in de ICT-klas. Inspector Gadget is een interventierobot die kan communiceren met studenten terwijl zij het college volgen. Inspector Gadget is waarschijnlijk de meest communicatieve van alle robots in het klaslokaal: hij gebruikt zijn acties om de studenten te helpen de punten die gemaakt worden te begrijpen. Tijdens het college kan Inspector Gadget een student vragen om een diagram te vertalen. In zekere zin is Inspector Gadget de virtuele menselijke vertaler.

Inspector Gadget kan een student vragen wat zijn doel is om de lezing bij te wonen, en hij zal deze informatie gebruiken om de student door de klas te volgen en hem vragen te stellen over zijn doel. Inspector Gadget is ook de robot die de lezing zal onderbreken als de student iets wil vragen. Inspector Gadget zal echter niet toestaan dat een student de spreker onderbreekt en de lezing verstoort als de onderbreking buitensporig zou zijn. Als de student vragen blijft gooien naar de spreker, zal Inspector Gadget de student vragen te zwijgen omdat de lezing niet door kan gaan. Op deze manier zorgt Inspector Gadget ervoor dat de les soepel verloopt en de spreker niet te veel onderbroken wordt door vragen van studenten.

I Inspector Gadget is ook de digitale versie van een leraar die studenten eraan herinnert op schema te blijven door hun werk te markeren. Als de student naar de volgende module gaat, zal Inspector Gadget de student vertellen dat hij op zijn horloge moet kijken. De student moet eraan herinnerd worden of hij klaar is met de toegewezen module en als hij het opstel nog moet inleveren zal inspecteur Gadget hem een lage congestie geven voor de volgende module. Ik geniet echt van deze robot omdat hij de student echt laat concentreren omdat hij als rolmodel fungeert. Ik ben er zeker van dat veel studenten net zo willen zijn als inspecteur Gadget.

Conclusie

Nadat ik als projectleider van een school was aangesteld, kreeg ik de opdracht de beste en meest geschikte methoden te vinden om ervoor te zorgen dat de operationele activiteiten van de school zouden worden beheerd. Ik wilde niet dat een studenten Operative Activity Management System (IOMS) zou mislukken en daarom streefde ik naar de integratie van het schoolautomatiseringssysteem, dat de studenten in staat stelde in groepen en als team te werken. Als gevolg daarvan ontwikkelden de studenten diepgaande kennis over teamwerk en zelfrespect. Door persoonlijke ontmoetingen en vooral in het geval van groepsprojecten leerden de leerlingen in een team te werken en kregen ze ook meer zelfvertrouwen om vragen te stellen, verbeteringen voor te stellen en te discussiëren met hun medeleerlingen.

Virtual Reality-systemen en onderwijs

Docenten kunnen ook samen met leerlingen een project opzetten en dit project zou worden opgenomen als virtual reality-systemen. De leerlingen kunnen zelfs een virtuele rondleiding krijgen op de schoolcampus door middel van eenDoor het portaal, een website voor schoolactiviteiten. Via de portalen kunnen de leerlingen door het schoolgebouw gaan en zien hoe het er van buitenaf uitziet en kunnen zij hun omgeving beschrijven. Ze kunnen met de leraren en met elkaar praten en ze kunnen leren in een realistische virtuele omgeving. Dit was precies wat ik deed om mijn leerlingen te inspireren deel te nemen aan een schoolbrede gecomputeriseerde schoolactiviteit. Via de online fotolympiade van de school volgden we de activiteiten van de leerlingen en was er een leerlingElk schoolproject heeft een bijbehorende website, zodat ouders en faculteit op de hoogte kunnen blijven van alle activiteiten.

De belangstelling van de leerlingen voor de schoolprojecten neemt geleidelijk toe naarmate zij hun schoolvrienden en docenten op de portaalsites zien. De leerlingen kunnen van gedachten wisselen en zelfs betrokken raken bij de schoolfora. De schoolbeheerders kunnen de leerlingen informeren over de relevantie van de schoolorganisaties en zij kunnen de schoolbeheersystemen gebruiken. De sectie Links van dergelijke portalen bevat links naar de In- en Out-programma’s, contactinformatie voor noodgevallen, informatie over het studentenleven, informatie over de faculteit, roosters en contactinformatie over studenten. Zelfs voor de meest ongerelateerde onderwerpen bieden de portaalsites een link naar andere verwante sites.

De leerlingen moeten online bepaalde vragenlijsten invullen waarin wordt gevraagd naar het doel van hun bezoek aan de school en hoe lang zij al lid zijn. Bovendien moet het aanwezigheidsbeleid van de school nauwkeurig online worden vermeld. Met de online vragenlijsten van de portaalsoftware kunnen de leerlingen hun antwoorden in real time invoeren. Nadat de leerlingen hun antwoorden hebben ingediend, voert de enquêtebeheerder de gegevens automatisch in de schooldatabase in. De antwoorden worden automatisch gearchiveerd en de respondenten worden als gegevens in de schooldatabase verwerkt.

Met de enquêtemodule kunnen de leerkrachten de enquêtes aanpassen en on-demand vragenlijsten ontwikkelen. Met de enquêtemodule van de software kunnen leerkrachten, afhankelijk van de complexiteit van de enquête, meerbladige enquêtes en scoreformulieren maken.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *