ICT

Hoe word ik een virtuele assistent?

virtuele assistent

Hoe word je een virtuele assistent?

Om een virtuele assistent te worden moet je een computer, een internetverbinding, e-mail en een e-mailaccount hebben. Dan kunt u nodig hebt om zich aan te melden bij een gerenommeerde virtuele assistent agentschap. De beste manier om dit te doen is om het agentschap te laten al het werk voor u doen en betaald krijgen voor het.

Misschien wilt u ook een Google-spreadsheetprogramma zoals Excel aanschaffen en een efficiëntiespreadsheet maken om u te helpen uw taken bij te houden. Het is een goede manier om al uw taken samen te vatten en te organiseren in een mooi klein pakket.

Ik heb me onlangs aangemeld bij een agentschap voor Virtual assistanten zij hebben me een hele reeks diensten aangeboden. Ze sturen me facturen om naar klanten te sturen, organiseren mijn vergaderingen en vragen me zelfs om gegevens van het internet in te voeren. Het is geweldig om op de hoogte te blijven van alle details en georganiseerd te blijven.

Een van de belangrijkste verantwoordelijkheden van een virtuele assistent is het “bijhouden” van uitgaande taken. Hierdoor kan een klant zien hoe taken vorderen en voelt hij zich meer in controle over het werk.

Met dit in gedachten moet je op zoek naar manieren om je tijd vrij te maken om zich te concentreren op uitstaande taken. Als je de neiging hebt om te onderhandelen of zelfs overuren te maken in de zaak van een klant, zou je een van mijn virtuele assistent-vrienden kunnen inhuren en zij kunnen dat werk voor je doen en een nominaal bedrag in rekening brengen.

Dus hoe krijg je al je informatie op één plaats?

Dit is een vraag die ik had toen ik overwoog een virtuele assistent te worden. Het klinkt als een eenvoudige vraag, maar het kan tijdrovend voor u om te proberen om dit te bereiken alleen. Dus hier is wat ik heb gedaan om het te beantwoorden.

Ik maakte een lijst van alle dingen die ik moest doen om een virtueel assistent te worden en zette die in een Google-document. terwijl ik werkte, hengelde ik tussen het internet en mijn computer.

documentGoogle Drive:5000 MB gratis limiet, onbeperkte conversaties, 500 MB uploadruimte

1000 Bytes: $25/maand

DistractionFree: Meldingen, vergaderingen, verkeer, aanbiedingen, …

Wereldwijd: Ididences van webuitgevers, blog portals

Copyloog: Bytes

quValid: Bytes

oomitor: 10.000+ bekeken pagina’s per maand

Regenereren: 500 tot 10.000 extra pagina’s met inhoud

Articuleer: 500 tot 10.000 extra afbeeldingen maken

Vlucht: 10.000 laparoscopische beelden per maand

erves: Assisteer stewardessen bij het voorbereiden op specifieke identiteitsbewijzen (speciaal goedgekeurd voor green card houders)

Proces: Goedkeuring geweigerd aan een aanvrager wiens land van herkomst niet voorkomt op de lijst van goedgekeurde beroepen voor de Verenigde Staten

Articuleren: Professionele (en afgestudeerde) niveau blog posting status

onzees: ingebrande blogberichten om een blog te promoten, uploads van gastberichten, uploads van afbeeldingen

iest diensten: desktop publishing, artikelen ordenen, bestellen,Vice versa

gratis internetverbindingen

hoge elektriciteitsrekeningen

gebrek aan beschikbaarheid (geen internetverbindingen buiten uw datastad)

gebrek aan begeleiding, mensen van aangezicht tot aangezicht

gebrek aan back-end databases

gebrek aan uitbreiding, uitbesteding van overtollige bagage of verzending; misschien moet u uw prijzen verhogen

extravagante gewicht urnen

gebrek aan latinisering en bijlessen

gebrek aan stadsvoorzieningen, basis van internationale zaken

het ontbreken van een duidelijke definitie van “kwaliteit van het bestaan

gebrek aan natuurlijke hulpbronnen, met inbegrip van vervoer

gebrek aan betaalbare woningen, de basis van het wonen in appartementen

gebrek aan internetverbindingen of toepassingen waarmee u op de hoogte kunt blijven van transformatoren, bushaltes, verkeer, enz.

gebrek aan informatiebronnen, waaronder beroepsverenigingen, tijdschriften, vakbladen, boeken, witboeken, blogs en websites

Wat doen de Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen nu om ervoor te zorgen dat hun klanten in alle comfort en privacy reizen?

Sommige van de dingen die ze doen zijn duidelijk.

* Ze zorgen ervoor dat hun passagiers in Economy Plus comfort reizen.

* Ze zijn technisch onderlegd. Of het nu in het comfort van hun eigen huis is of in de vele obscure plaatsen over de hele wereld, zij onderhouden een apen-technologische set-up.

* Ze dragen uiterste zorg voor hun bagage. Ze zijn computerscanners, en hoewel de technologie veranderd is, is dit geen tijd zonder computers.

*ze zijn erg op veiligheid gericht. Dit gaat terug tot het begin. Bewijs hiervan is te zien in hun zoektocht naar vrijwilligers voor de reclamespots. Dit gaat terug tot de basis van passagiersveiligheid.

De veiligheid van passagiers en bemanning is echter niet beperkt tot de locomotief en de conducteur. Het omvat het hele systeem. De spoorwegen, de vliegtuigen en het Internet.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.