ICT, Marketing

Soorten brochures

Reclameborden Nijmegen

 

Brochures als Types

Belandgesamt en orthodoxe tekens

Belandgesamt (bureaux, borden, enz.) zijn nauw verwant wat hun gebruik betreft, terwijl orthodoxe borden niet worden gebruikt in Amsterdam. De bureaux worden meestal vastgesteld door eigenaars van onroerend goed/vastgoed, die een bepaalde reclame (b.v. van een dienst of product) willen behouden.

Belandgesamt worden gewoonlijk gebruikt als borden die opeenvolgende informatie geven over gedrukte papieren zoals tijdschriften of kranten.

Het repertorium heeft de vorm van een reclamebord: portret van een man en een vrouw en reclame op ware grootte, rechts tussen haakjes.

De stad en de straat zijn afgezet met banners of advertenties.

Reclameposters zijn beperkter dan billboards – zij plaatsen alleen het woord “Markkoop” in het papier of een tekening op een formulier van papier, meestal met een hoogte van minder dan 20 centimeter. Zij worden meestal geplaatst bij de in- en uitgang van een straat of op het trottoir buiten een winkel.

Belandgesomenlijk aan de Nederlandse dagbladen heeft de Bewegingplaats (bureaux) een officiële huurovereenkomst verleend, hetgeen betekent dat de krantenpagina’s worden vervangen door advertenties voor winkels, restaurants, hotels en allerlei soorten diensten met namen als Bar en Diner, E-Medz en Plastic. Voorheen was voor rechtstreeks op de advertenties aangebrachte folders de goedkeuring nodig van het bureau van de staatssecretaris van Veiligheid of van het staatssecretariaat van Ruimtelijke Ordening van steden en gemeenten of van de Kerk-natie. Er zijn ook een aantal andere wijzigingen van het ministerie van Veiligheid.

Het is echter de vraag of reclame belangrijk is in Amsterdam.

Bewegwijzering van reclameborden

Een advertentie wordt nog steeds als reclame beschouwd.

Reclameborden kunnen ook het publiek misleiden. Het ergste dat over dergelijke gevallen kan worden gezegd, is dat ze schadelijk kunnen zijn en daarom zijn er onderdelen om dergelijke incidenten te beheersen, zoals op reclameborden zoals die in Amsterdam worden gebruikt.

Branding & Abstracte Kunst Tekenen

Branding en abstracte kunst borden zijn gewoon losstaande stukjes van het kunstwerk geplaatst op het bord, die op een slimme manier een ideale standaard maken van waaruit een advertentie zou kunnen bestaan.

Een goed voorbeeld is een Brander bord gelinkt aan: Budweiser Brander Stella.

Het Brander (in het Oud Engels betekent het “koopman”) bord verbindt met de vloer.

Een voorbeeld van het Brander bord op een klein prikbord.

Op een klein stationair stuk met een Brander karton een Brander.

Het Brander teken.

Branders in een reclame in Nederland (Nederlandse reclame in een notendop)

Het Brander (brander, koopman, verkoper) symbool is bij velen bekend. Het is een teken dat de verkoper van de rekening aanduidt. Te vinden in vele architectonische gevels. Het wordt gebruikt in restaurants, voornamelijk in jonge en energieke taks (Bar & Grill), omdat het staat voor een meer avontuurlijke ervaring voor mensen die al veel hebben meegemaakt en als men erover nadenkt, kunnen mensen zich bezighouden met het idee naar een nieuwe plaats te gaan en een nieuwe cultuur te leren kennen en een nieuwe manier van vrienden maken, kennismaken. Branders zijn ook te vinden op Jeans in Nederland.

In het Landmark-gebouw wordt het gebruikt in de “Name Before Door”-reclame waar mensen met hun inschrijvingspapieren passeren om de aandacht van de winkelier te trekken.

Branders zijn aangetroffen in openbare ruimten zoals de ingang van het Van Gogh Museum, in de toegangsdeuren van een bar of een café of een hotel.

Reclameborden gebruiken als markering in de Loterij

In de Nederlandse loterijposters die reclame maken voor de loterij bestaat het mentale element van nieuwsgierigheid dat de onbewuste verlangens weerspiegelt om meer te weten te komen over de loterij en natuurlijk de winkansen.

Reclameborden worden in de loterij gebruikt als een markering die je kunt zien als je door een bepaald gebied aan de rechterkant van de arena loopt.

Het gebruik van een reclamebord kan ook een krachtige methode zijn om mensen over te halen in een bepaald gebied te kopen.

Een voorbeeld van een advertentie in de loterij: Een tandartsbord boven de deur van een tandartspraktijk

Een Nederlands reclamebord bij een cosmetica-etablissement (Kukriaten van salen was) met de stijl van een schoonheidssalon. Later kon de opticien haar gasten om hun ziektekostenverzekeringgegevens vragen. Dit is een affiche na de verkiezingen, bedoeld voor Nederland (autonome staat) huidverzorgingsactiviteiten.

Vloerreclames zoals Belgisch Bier, Spa Bank en Spijenwerker’s

Een uithangbord van Belgisch bier bij de Bank van Vlaanderen, Roeland in Nederland.

De Spa Bank kondigt de Spa Smeermiddelen in Tolkaart aan.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *