Zoekmachine Optimalisatie

SEO Rotterdam

 

Yahoo portal, Ask Jeeves en Google zijn vandaag wellicht de meest herkenbare en populaire zoekmachines, maar zij zijn niet de enigen. In feite heeft zelfs de piepkleine Nick’s Donut shop een kleine aanwezigheid op het web. In de begindagen, toen mensen het te druk hadden om uit te kijken naar de Majestic Recorder, keken ze wel op het Web.

Tegenwoordig onderzoeken mensen een product of dienst voordat zij het kopen. Zij weten dat wanneer zij een zoekopdracht op het web geven, zij niet naar een winkel gaan. In plaats daarvan zullen zij waarschijnlijk online zoeken.

Een zoekmachine moet slim genoeg zijn om te herkennen dat iemand wil kopen wat jij aanbiedt. Dat is waarom zoekmachines vriendelijke namen hebben zoals Google, Yahoo en MSN. Zoekmachines kijken naar websites met ‘Name Dropping’ en ‘Shout Outs’.

Zoekmachine-optimalisatie is het creëren van een aanwezigheid op het web die u hoger in de rangschikking zal brengen. Uiteindelijk indexeert een zoekmachine woorden en zinnen. Ethisch gezien, moet je trefwoorden gebruiken. Je moet ze niet overmatig gebruiken, of je pagina’s zullen niet geïndexeerd worden.

Zoekmachines gebruiken algoritmen en de ervaring van menselijke ogen om sites te rangschikken. Je kunt zoekmachines niet voor de gek houden. Je kunt niet in de lijst komen als je niet waarheidsgetrouw bent over jezelf. U kunt voor een dag in de lijst komen, maar wanneer ze uw site doorzoeken, zullen ze u opjagen.

Zoekmachines hebben wat zij noemen “spiders”. Deze programma’s lezen alles wat je hebt gezegd in de Meta-tags en de body van de pagina. Het is het derde deel van het zoekmachine indexeringsproces.

Het derde deel is het belangrijkste deel. Als u wilt dat uw site wordt opgenomen in de lijst van zoekmachines, moet uw site eerst worden opgenomen. Zoekmachines waren niet altijd perfect. Zelfs nu nog gebruiken veel van hen de description tag. De reden hiervoor is simpelweg dat het vaak een samenvatting is van wat er op de webpagina staat. De zoekmachines gebruiken nog steeds de description tag en zullen er inderdaad naar verwijzen wanneer ze de zoekresultaten tonen. Maar als je te promotioneel wordt in je beschrijving, zal de zoekmachine het als minder dan behulpzaam ervaren. Denk er dus aan om je beschrijving altijd te vullen met sleutelwoorden en geen promotionele woorden.

Ja, zoekmachines zullen uw site naar voren brengen als u ze de sleutelwoorden geeft. Maar alleen als u gevonden wilt worden door potentiële klanten, niet door mensen die willen zien wat u te bieden heeft. Het is een helder voorbeeld van de menselijke conditie. In elke situatie is het je egoïstische kant die het meeste voordeel ziet in wat je doet.

Onthoud dat als je mensen iets wilt laten doen, het iets moet zijn wat ze graag willen doen. Dus als je een lijst maakt van de zoekwoorden waarvan je denkt dat ze verkeer naar je site zullen brengen, zullen dit de woorden zijn waarop je je richt.

Een andere populaire methode van concurrentie is het kopen van nieuwe advertenties. Er is veel geld te verdienen op de pay-per-click front. En je hoeft niet te betalen voor elke bezoeker die op uw advertentie klikt. Maar de kosten zijn aanzienlijk, omdat het nodig is om kliks aan te trekken en advertenties relevant te blijven maken en op uw site te richten.

Dit is wat ik noem een koning solide manier om verkeer te verwerven en verkeer te krijgen van relevante sites, zonder een enkel streepje in uw domeinnaam. Het meest verbazingwekkende voordeel is dat SEO verkeer gratis is en elke dag groeit. De sleutel is om de juiste zoekwoorden te kiezen om voor te concurreren binnen uw branche. Ook kost het tijd om resultaten te zien, maar op de lange termijn is SEO verkeer een verstandige investering.

Lees meer:

Internet marketing bureau

Internet marketing

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *