Uncategorized

Creating Content

de tabel van de moderne werk met computer laptop en stadsgezichten uitzicht vanuit venster. concepten bedrijfsideeën - creatief bureau stockfoto's en -beelden

 

Het creëren van inhoud kan een ontmoedigende taak zijn en het is moeilijk om op hetzelfde niveau te blijven met elke klant, bedrijf of organisatie. We waren een klein bedrijf aan huis waar onze eigenaar (jammer, ik weet het) de media was. Dus we schoten gewoon alle beelden die we hadden.

Uiteindelijk hebben we een manier gevonden om onze verhaallijnen aan elkaar te knopen en ze te begrijpen. Wij zijn een creatief contentcreatiebureau en we weten nog steeds niet hoe we met zijn allen beter kunnen samenwerken.

Het doel van het spel is dus om elkaars vaardigheden te verbeteren, terwijl je toch creatief bent bij het beslissen hoe je naar de volgende stap gaat.

In de beginfase was het leuk om te leren.

We moesten wat nieuwe informatie leren, dat moet ik toegeven, hoewel het niet op school werd geleerd.

Maar nu voelt het alsof we de kans hebben gehad om bovenaan en onderaan de berg te zitten. Ik kan me niet voorstellen ooit te denken aan de tijd en moeite die we steken in alles wat we doen. We waren erg ambitieus.

Als ik het opnieuw zou moeten doen, zou ik een andere manier hebben gekozen om ernaar te kijken.

Dus ik denk dat het interessant voor je zal zijn om de evolutie van ons bedrijf te zien en de lessen die zijn geleerd door het vinden van de juiste partner voor de job.

Ik zou heel gelukkig zijn om deel uit te maken van het team dat het idee heeft gecreëerd.

Ons team heeft Creative Services ontwikkeld als een team van honderd toegewijde mensen die content creëren die relevant is voor zowel zoekmachines als programma's voor de klant.

Het komt erop neer dat er niet alleen veel andere geweldige services voor het maken van inhoud zijn, maar er zijn net zoveel geweldige mensen die echt geweldige ideeën hebben.

Hoe je het allemaal op een rijtje krijgt…

We realiseren ons dat de tijd en geld niet genoeg was om het project aan een bedrijf toe te wijzen, laat staan ​​hoe het project toe te wijzen. We hebben ons creatieve team op drie manieren gefocust.

Door dit te doen prekwalificeerden we de potentiële klant en gaven ze ons toestemming om voluit aan het project te beginnen.

We zochten naar creatieve mensen die bedreven waren in de verschillende taken die bij het project betrokken waren en vonden het virtuele team dat we nodig hadden om het project te lanceren.

We hebben complexe interne vereisten voor het project en door gezamenlijk teamwerk waren we in staat om elk detail dat we nodig hadden op korte termijn te krijgen.

Toen alle details klaar waren, waren we klaar om te starten en dit proces duurde dertig dagen en kostte ons veel minder dan het alleen te doen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *